Internationalisering
Internationaliseringsaktiviteten er en del af Beyond Beta-programmet, hvor du får adgang til Danmarks modulbaserede startup-program i topklasse.
Alle moduler inkluderer adgang til kerneværktøjerne Beyond Beta online værktøjer.
Det danske marked er i global sammenhæng et meget lille marked, og forretningsmulighederne er meget større i udlandet. For eksempel er det tyske marked 14 gange større end det danske marked baseret på antal indbyggere. Internationale forretningsaktiviteter kan være meget komplekse og dyre. Du skal overveje mange ting, når du udarbejder en international forretningsplan, herunder markedsvalg, klar segmentering og salgsargumenter til det specifikke marked, identifikation af værdifulde partnere til kanalstrategien og et budget for planen.
Så hvor skal man starte?
Den første enkle ting er at overveje, hvordan du sparer tid og penge: Hvilken forberedelse kan gøres ved simpel skrivebordsforskning på din hjemmebase, og hvad skal du undersøge på stedet? Og hvem kan hjælpe?
Beyond Betas internationaliseringsaktivitet har fokus på opbygning af internationale relationer under princippet "go do". Hvis du har brug for hjælp til andre aspekter af internationaliseringsprocessen, kan Beyond Beta-teamet guide dig til de rigtige eksperter i Danmark såvel som på det specifikke marked.
Beyond Beta hjælper dig gennem vores internationale økosystemer med at finde nye partnere og udforske innovationsmuligheder på tværs af grænser. Eksempler på Beyond Beta-partnere og aktiviteter i vores økosystem:
