Marketing automation er ikke bare et must for at skabe øget relevans, men også et middel til at skabe markante top- og bundlinjeresultater samt øget kundeloyalitet.
Med muligheder såsom vejrstyret annoncering, retargeting, automatiske og dynamiske mail-flows, intelligent profilering og cross-channel personalisering kan der være stor forskel på, hvad der giver værdi for netop jeres virksomhed.
Med vores datadrevne mindset giver vi vores bud på, hvordan du kan arbejde målrettet med marketing automation, både i lille og stor skala, som en central del af jeres digitale strategi.
Deltag og få viden om:
- den besparelse, der ligger i at arbejde med marketing automation for virksomheden
- hvad det kræver at komme i gang
- hvilke muligheder du sikkert allerede har i dag
- hvilke komponenter og software jeres virksomhed kan implementere for at arbejde målrettet med marketing automation.
Hvem bør deltage?
Arrangementet er udarbejdet til dig, der arbejder professionelt med e-handel og som søger viden og inspiration til at rykke til næste niveau. Du har en central rolle i en mellemstor eller stor virksomhed, der arbejder aktivt med e-handel indenfor enten B2B og/eller B2C – og du har derfor noget kendskab til arbejdet med online marketing og e-handel på forhånd.
Webinaret afholdes virtuelt via Zoom, og deltagerne vil modtage et link inden eventen.
Webinaret vil blive optaget med henblik på internt brug. Materialet vil ikke blive tilgængeligt for personer uden for de arrangerende organisationer. Ved tilmelding giver du samtykke til denne optagelse. Læs mere om vores brug af Zoom her.
Del på LinkedIn