Mange danske virksomheder har fokus på digitalisering og digital transformation af virksomheden samt kundeoplevelsen - og herunder at blive mere datadrevet. Men hvordan giver det mening for jeres virksomhed og kunder?
Med udgangspunkt i erfaringer fra konkrete kundebehov og projekter vil Delegate i webinaret komme med inspiration og vise eksempler. Fokus er på, hvorledes Microsoft Dynamics CRM kan blive et endnu stærkere værktøj til kundestyring ved at berige med klargjort og brugbar indsigt fra nye avancerede datakilder.
Du lærer bl.a. om:
- 360 graders overblik over de kundedata, I allerede har (men ofte ikke bruger)
- Kundeindsigt med dynamisk segmentering,
- Churn-indikator for den enkelte kunde og segmenter,
- Indsigt i kundeprocesser og behov med Smart Products (IoT).
Hvem bør deltage?
Forretningsbrugere og teknikere, der genkender nogle af ovenstående problemstillinger og som er interesseret i inspiration til hvordan dette håndteres i andre danske og internationale virksomheder.
Webinaret afholdes virtuelt via Zoom, og deltagerne vil modtage et link inden eventen.
Webinaret vil blive optaget med henblik på internt brug. Materialet vil ikke blive tilgængeligt for personer uden for de arrangerende organisationer. Ved tilmelding giver du samtykke til denne optagelse.
Del på LinkedIn