Et helikopterperspektiv på it-afdelingen anno 2021: Kan vi blive bedre til at rykke på tingene?
Selvfølgelig kan vi det.
For det meste har vi så travlt med at passe vores arbejde, at vi ironisk nok ikke rigtig får lavet noget, der for alvor peger fremad.
Skal vi forbedre ”time to market”, og skal vi påtage os ansvaret for, at virksomheden har den optimale it-understøttelse, må vi tage et opgør med magiske cirkler, innovationsteater og døde enhjørninger.
Hvorfor?
Fordi fart på og succes hænger sammen. Fordi tid er penge og fordi værdiskabelse gennem it-innovation og overlevelse hænger sammen. Det er nu. Og det er alvor.
Praktisk:
Inden arrangementet inviterer vi på frokost fra kl. 12-13. Afkryds ved tilmelding, hvis du ønsker alt deltage.
Du kan også tilmelde dig arrangementet ”Den menneskelige faktor”, som også afholdes hos Miracle fra kl. 10-12.
Du kan læse om vores forholdsregler ved fysiske events her.
Målgruppe
Projektmedarbejdere, projektledere, mellemledere og ledere, der arbejder med digital transformation og forandringsledelse.
Husk: I jo højere grad oplæg og workshop deles af flere i organisationen jo lettere bliver det, at bringe den erhvervede viden i anvendelse. Tag en kollega med - eller få en fælles referenceramme med hele dit team.
Kun åbent for medarbejdere i virksomheder, der er medlem af DigitalLead.