Workshop: Hvordan takler it-virksomheder krisen

Virtuelt møde om Corona-krisens betydning for it-erhvervet.
It-forum inviterer til virtuelt møde om Corona-krisens betydning for vores medlemmer.

Vi vil gerne facilitere en dialog om konsekvenser for vores erhverv, og hvorledes regeringens hjælpepakker understøtter it-erhvervet.

Vi vil endvidere diskutere om der er områder, hvor vi som virksomheder kan hjælpe og understøtte hinanden, udveksle idéer til håndtering af hjemmearbejde med mere.

Mødet faciliteres af it-forums direktør, Bo Sejer Frandsen.

Praktisk:
Mødet afholdes online via Microsoft Teams. Tilmeldte får tilsendt nærmere information.

Program:

- Kort indledning og problemformulering ved Bo Sejer Frandsen, it-forum
- "Bordet rundt"
- Erfaringsdeling

Webinaret tager udgangspunkt i jeres problemstillinger med vægt på videndeling mellem it-forums medlemmer.

Målgruppe:

Mødet er målrettet direktører og ledere i it-firmaer.

Af hensyn til at kunne holde en effektiv dialog er der kun plads til 12 deltagere på mødet.

16. april 2020
Kl. 11:00 - 12:00

Priser

Medlemmer
Gratis
Ikke-medlemmer
Gratis
Alle priser er DKK og ekskl. moms
Webinar - Via Microsoft Teams
Tilmeldingsfristen er desværre overskredet. Kontakt DigitalLead for tilmelding.

Arrangører

  • it-forum